äntligen träning

shit.
det känns som om jag inte har tränat på typ två månader. okej så lång tid kanske de inte har gått sen sista träningen men länge sen vare i alla fall. va ju i new york på höstlovet då jag missade jag två träningar (tror jag?) och en match o nu i onsdags så va ja lite sjuk och gitarren har ja såklart på samma tid så jag gick på den men kom lite på slutet av träningen och blev ännu mer sugen. aja, om tre timmar (shit va länge..!) så ska ja äntligen få ha min träning. innomhus dock men de funkar.

ikväll ska jag, jennifer o elvira fira alice som fyllde år i torsdags. hon har inte fått nått riktit firande så aa. vi hade först tänkt att ha värsta sex-and-the-city-kvällen och gå på restaurang men vi kom på att de skulle bli rätt dyrt plus att föräldrarna kanske inte hoppa av glädje när dom hörde iden. men vi ska i alla fall ha en liten gala kväll hemma hos jennifer. aja, inlägget får väll inte bli för långt men ja bjussar på lite new york bilder;



bild 1: centrel park
bild 2: brooklyn bridge
bild 3: äh.. trafikljus med fåglar på ;)
bild 4: minnesplats till john lennon <3


Kommentarer
Postat av: amanda

JOHN LENNON <3

ååååh!

2008-11-09 @ 18:41:34
URL: http://sagaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0