bara en månad kvar,

julen,
fan va härligt! älskar den. och man får ju inte mindre känsla när de e aldelles vitt ute! ska va hos kusinerna iår, fett mysigt. dom bygger ut huset nu så de blir klart tills då. de blir sjukt stort.
önskelistan.. jaa de finns juh alltid saker man inte har och en av sakerna jag verkligen önskar mej (men tvivlar på att jag kmr få) är en riktig systemkamera. tkr de e skitkul o ta en massa fina bilder men resultatet blir inte riktit som man tänkt sej me en "vanlig". om jag änns lyckas ta ett kort vill säga. om försöker sätta på min nuvarande kamera så piper den ashögt tre gånger och sen stänger den av sej.. lider av "laggning av batteri".
kläder e juh alltid kul också men då föredrar jag nästan att få pengar/presentkort så man kan hitta nått som man verkligen vill ha. men nu innan jul så har jag bestämt mej att inte köpa ngt mer till mej utan bara satsa på julklappar. har ett litet löfte me jennifer också. när vi satt o snacka på bussen så kom vi fram till att onödigt mkt pengar går åt till att fika! åh, jag hatar tanken.. tänk hur mkt pengar jag hade haft nu om inte jag harde fikat någonting! fast de funkar kanske inte så egentligen men ändå. vi ska i alla fall inte köpa nått fika från och med nu till jul. de e målet iaf, men ska försöka hålla de ännu längre.


till vänster; Lotus och till höger; Barbro <3

Kommentarer
Postat av: amanda

tack för att man mobbas för att man ska BORT över jul.. tack tack :|

och sen så säger jag bara give me a H to the AHA för "laggning av batteri" alltså dagens garv!! :D

<3 :|

2008-11-25 @ 19:00:02
URL: http://sagaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0