från -.. blondin ? nä, "ingen färg" - till brunett ^^

japp nu vare gjort! färgade tillsammans me elvira i fredags. rätt nöjjd faktist! jag hade kanske tänkt mej lite mörkare men nej ja e ju rätt ljus i hyn (-.-) så de blir nog bra det här. självklart kmr de bildvisning före / efter. om ni inte fattar rubriken så (tkr jag) att ja inte hade nån riktig färg innan ja färga. jah, de va kanske inte genomskinligt men varken blond lr brunt.. känns bra att ha skaffat en nu iaf. helgen har vart rätt najjs. efter färgningen på fredagen så stack ja o elvira till forum och jag lämna tbx ett par skor som jag typ har bytt fyra gånger x) hann inte hitta ngr nya, är väldigt kräsen när det gäller skor, så vi stack hem till jennifer o slagga där. de va mys. satt o dreglade över greken som ska gitfa sej me hon huvudpersonen i mamma mia. forum nästa dag också , då jag hitta ett par skor iallafall. en julklapp fick ja också avklarad. känns skönt e rätt stressad faktist.

före

efter




upp 6.00 imorrn... kan man bli mer taggad? -.-

kram A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0