~praoen~

heej alla glada,
nu har jag fixat lite bilder på praoen. jag och elvira har sprungit runt som galningar och tagit kort på allt och alla. diskpojkarna, som har visslat och försökt snacka me oss i typ två veckor nu, blev rätt förvånade/glada när vi kom till dom me en kamera och ville ta kort. den ena tog till och med fram sin egen kamera och bad sin kompis att ta ett kort då han (såklart) stod mittemellan elvira och mej med sina händer om våra ryggar. x) man känner sej lagom snygg i dom där kläderna.. bara två dagar kvar sen tbx till skolan.. lite blandade kännslor där faktist. de känns rätt lagom att sluta praoa efter fredag men skolan lockar juh inte speciellt mkt heller. helst skulle jag vilja åka till thailand som amanda och alice, fast kanske komma hem två dagar innan jul eller nått. det skulle va najjs.
usch, gitarrkonsert imorrn. fett nervös. aja, de e väll bara att hoppas att det går bra och öva, öva, öva. nu ska jag försöka ta igen lite på alla tusentals andra avenyn.avsnitt som jag missat. fattar inte vart min tid tar vägen.
juste, bilderna. here they are..

 

take care /astrííd <3


Kommentarer
Postat av: ELVIRAAAAAA

ojojoj, vem gjorde dom där tomaterna xD vare jag kanske ? hahah tack för att du skippa posebilden på mig o björn xD löööve <3

2008-11-27 @ 23:15:43
URL: http://third.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0