shaa ,

matchen igår. torska med 2-0 men de va fan en av de bästa matcherna vi spelat på länge. ja vet inte om jag kom in i andra andningen lr om jag bara var adrenallinet, jag blev lixom aldrig trött. ville bara ut och spela. de sjukt kul och spela tyckte jag i alla fall.
nu e praoen slut. fick ingenting -.- fast de hade jag nästan inte förväntat mej heller. vad skulle det va, en macka? nä men man får väll va glad över att man fick gratis lunch varje dag, de e inte många som fick.
har börjat tänka lite på va jag önskar mej. har fått den frågan av rätt många nu och känns rätt stressande när man inte riktigt vet vad man ska svara. systemkamera och årskort på friskis & svettis är lixom det ända som kmr upp i huvudet och dom priserna är väll inte vad man vill höra. men nu har jag faktist kommit på lite alltid-bra-att-ha-saker. men nu ska ja iväg och gymma/bada på gustavbergs badet med alice och elvira.

jag tappade gitarren på konserten... -.-

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0