james morrison

hejj'
föräldramiddag igår, de var rätt kul. tjänade 4200:- tror jag. rätt bra! amanda (sagaamanda.blogg.se), agnes och ellen upptredde med poisen av alice cooper, och saga (sagaamanda.blogg.se), hedda och diana upptredde med super truper i mamma mia-filmen. de va jättebra! alice och jag.. ja vi höll väll oss undan lite.. haha hon har smittat mej med sin inte-göra-bort-sej-het. inte bra x) nej men idag fick vi reda på att vi kanske skulle göra en beatels-musikal i nian. fan va kul! då måste jag nog skippa rädslan att göra bort mej för där vill man ju va med !
missade träningen pga. middan igår, match mot djugården på fredag. shit va najjs och vinna över dom. åh älskar bara o tänska på det. värre skulle det va att möta bajjen. jobbit att spela mot laget som tar alla. ;)
gud jag måste verkligen börja köpa juklappar i helgen! ska åka och julshoppa med elvira (third.blogg.se) i helgen. jag vet väll ungefär vad jag ska köpa till alla. broorsan e svårast.. men nu har han sagt nån film och skiva men har ingen aning om vad de var för några.


peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0