dan före doppardan

julafton imorron!
känns inte så. men vart f-n e snön!? de ser ju ut som en regnig sommardag, förutom att solen typ inte existerar längre och de e inga löv/blommor på träden.. aja, att man är negativ gör ju inte saken bättre. de ska bli skitkul med jul i alla fall och imorse klädde vi granen så de höjde väll julkänslan en aning. slog in alla mina paket igårkväll. tror jag satt uppe till ett eller nått, sen va ja rätt trött. vi ska till min morbror kl: 13.00 imorrn så ja skulle egentligen gå upp lite tidigt ida så jag vänjer mej, men eftersom ja satt uppe i natten igår så blev de väll inte riktigt som ja hade tänkt mej. vi ger våra klappar inom familjen innan vi åker till kusinerna. alla i familjen e så sjukt hemlighetsfulla me va dom har köpt, till skillnad från jennifers familj x), så jag har faktist ingen aning om va som ligger där under granen.
läser elviras blogg (third.blogg.se) ibland och såg att hon lagt ut ett youtube-klipp på en låt med snook och afasi&filthy. man blir så glad när man lyssnar på den! så ja tar iden och sätter in den här nedanför.


1990 nånting - snook feat. afasi&filthy

puss A.

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

hoppas du har haft en bra jul :)



kramar <3

2008-12-25 @ 14:13:04
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0