ingen bild..

heej, sitter hemma hos elvira med alice och jennifer och spelar gitarr hero. lr jag har tagit en paus.. kände att de gick.. åt helvete helt enkelt. x) aja, va nog bättre på singstar tror jag. borde inte va uppe så sent, match imorrn. fast de e ifs redan försent så aa, lika bra att ha kul x) lite meningslöst inlägg men när jag fick en data i knät så fick jag lite lust att skriva nått. fan vad jag längtar efter julen. fast jag tänker mer på nyår nu faktist! de har jag typ aldrig gjort förut . har fått nån instinkt om att 2009 kmr bli ett skitkul år. kanske inte ska ha för höga förhoppningar.. men det känns så i alla fall. aja, nu har jag inget mer o skriva..

puss <3

Kommentarer
Postat av: ELVIRA

2008-12-16 @ 21:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0