andra advent

juste, andra advent. har inte riktigt fått in kännslan än men den kmr nog.
har vart i kyrkan imorse, första träffen med konfirmationen. sjukt många som man kände som ska på ålandslägret! typ 0 killar. -.- måste gå på sju gudstjänster innan den 16 jannuari :| upp typ 09.00 sju söndagar.. no astrid style. efter kyrkan var det hem och sen till träning. innomhus en timme. det var kul, tog ut mej till tusen! en och en halv timme skulle vara bättre.
sen, hem och duscha, och sen tillbaka till kyrkan. såklart sen så gitarrläraren ringer och tror att man glömt. hade nämligen gitarrkonsert i boo kyrka. sjukt nervös innan. spelade den hur många ggr som helst innan men fortfarande nervös. värst var det precis innan när jag satt och kollade på killen innan var uppe på scen. usch. men när jag väl kom upp så släppte det lite. men.. så kommer hjärnsläppet. jag kom verkligen inte ihåg hur den gick. helt tomt i hjärnan. tillslut kom jag på första greppet och satte igång. konstigt nog så var jag inte alls så nervös. lite, visst men jag var mer nervös när jag satt och övade. fick rätt många "braa spelat!"-kommentarer efter av typ helt random people så det kändes bra!
men nu måste jag plugga.. -.-


kramar A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0