men kom igen!!

sitter här med nytvättat hår och en chai te i handen för att försöka lugna mej. sitter och väntar på att pappa ska komma hem. håller på att boka biljett till coldplay men betalningen är jag lite osäker på hur man gör och jag tror inte att jag har pengar på mitt konto så jag sitter här med darrande händer och det känns som om det har gått en evighet sen pappa skrev att han var i slussen på väg hem. om jag inte får den här biljetten så.. aa jag vet inte vad jag gör . ifs så finns det ju platser kvar på läktaren men det är ju inte alls samma sak som att stå nära scenen. haha, okej inte så nära kanske men bara stämningen lixom. faan va najjs! åh, ja längtar redan. hah, typ mer än ett halvår kvar xD
imorrn ere lucia. ska se på film med klassen, sen slutar vi. de e rätt najjs. då ere iväg till forum och köpa julklappar. har ganska många kvar.. :|
aja, återkommer när jag har fått veta hur det går..
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0