nyår!

heej alla,
de blir ett kort inlägg, ska snart in till mamma i stan för att kolla på en gitarr. nyår snart, fett naajjs! planerna är inte heelt klara men jag tror att ja firar med jennifer och kanske elvira och martin. ngr nyårslöften har jag väll.. äta lite nyttigare, om man inte är hungrig/sötsugen så ska man inte ta godis bara för att de finns. sen e de väll att ha jävligt kul! asså 2009 ska bli ett lyckat år! jag ska ha askul hela året! har nästan läst halva "om jag kunde drömma"-boken nu. fan va den e bra. man lever sig in i den stört mkt. ser fram emot att läsa dom andra också. men jaa elvira, jag ska se filmen också. x) jag pallar inte läsa alla böckerna innan jag ska få uppleva filmen som ska va så sjukt bra. men men nu hinner jag inte skriva mer. förlåt elvira och martin att jah inte hänkade igårkväll natt. ångrade mej faktist precis när vi lagt på men då va mamma problemet. jaja.. så kan de gå. men nu måste jag faktist sluta.
 











puss på er, A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0