tack coldplay.

jag blev typ tårögd när jag läste det. 22 augusti ska jag vara på stockholm stadion och se coldplay hur mkt det än kostar. fan va najjs, de e typ once in a life time! måste övertala mamma ikväll för biljetterna släpps imorron 9.00. sticker på fotbollsläger nån gång i sommar, vi har inte bestämt vilket men om det krockar.. nej det vill jag inte äns tänka på.
har varit hemma idag p g a förkylning. men efter att ha druckit en jäkla massa te och tagit en strepsil ( lr va de nu heter.. ) så har det blivit bättre så jag tror att jag går till skolan imorrn. nu har jag i alla fall fått igång den nya testvariationen av powerpoint 2007 så jag har jag kunnat göra en powerpoint om min prao till SO:n.
men ska käka nu, bjuder på en av coldplays underbara låtar; fix you. enjoy !




puss <3

Kommentarer
Postat av: amanda

FAN VAD JAG SKA GÅ PÅ DEN!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-11 @ 14:53:40
URL: http://sagaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0