20/12 - 2008

Heej mitt i julstöket!
nu är ja nästan klar med alla julklappar. en, kanske två kvar. känns rätt skönt. hade julmys hemma hos jennifer igår. först till forum, där några julklappar handlades in, sen hem och packa lite sovkläder och hämta alla oinslagna julklappar eftersom vi skulle slå in julklappar... jag glömde såklart julklapparna hemma. blev rätt störd på mej själv men jag fixade jennifers paket super fina ist så nu har hon typ världens finaste paket! lite avundsjuk faktist men men..
julbord med familjen, mormor och kusinerna snart, de ska bli jättegott! hoppas julstämningen höjs lite när man får i sej lite god julmat. ni som har försökt nå mej på mobilen har som ni kanske märkt inte lyckats. de nya simkortet kommer på måndag ist. jag har altså samma nummer så de e en fördel i alla fall.
juste. de e jullov! man glömmer de lite på nått sett. och man blr lika glad varje gång man kommer på det. musikalen spelades upp två ggr, den andra gick bäst. de e kul när man får så mkt cread efter att man suttit där uppe på scen och skakat. bezzon (elin) kom inte så jag fick hoppa in som "nutidens spöke". haha, första uppvisningen så improviserade jsg helt och sa typ fel men tror inte de märktes. aja, nu ska ja bara sminka mej sen åker ja,



















ps. bilderna är tagna av jennifer ; jnf.blogg.se'



puss A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0