twilight

heejsan,
jaah! då vare upp tidigt imorrn till kyrkan! ...måste erkänna att man inte e taggad till tusen.. men de e rätt skönt att inte sova bort hela dagen för en gångs skull. jennifer ska också med, tänkte inte gå själv direkt, sen ska vi väll hitta på nått mysigt (: idag har jag vart inne i stan, sickla och forum. skulle byta lite julklappar och sen köpa upp julklappspengarna. men nu i mellandagsrean så blir de inte så dyrt. de tkr man i alla fall när man väl köper, swen när man kommer hem och tittar på alla kvitton kanske man tar tillbaka.. aja, pengar e ju inte värda så mkt om man inte köper nått för dom, right ?
har börjat läsa första boken i twilight-serien. alla som läst dom, vilket e rätt många, har vart väldigt uppspelta och säger att dom e asbra. och jaa, jag är redan fast efter att ha läst tre kapittel eller nått. nu när jag fick boken i julklapp så hade jag tänkt vänta med filmen och läsa böckerna först, men jag tror faktist att ja ser den i alla fall. den verkar ju så braa!
men nu ska jag nog gå och lägga mej om ja ska upp i tid imorrn..



kramaar A <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

nooo! haha du måste se filmen! jag kmr tvinga dej annars :O! <3

2008-12-28 @ 18:49:13
URL: http://third.blogg.se/
Postat av: astridd

haha, joo okej, jag får väll ta och se den då ;)<3

2008-12-30 @ 19:39:12
URL: http://astridd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0