jag SKA få julkänsla.. snart så..

hej. jag är typ jättearg. hur fan kan man sno en mobil precis innan jul? får man inte dåligt sammvete då?

jag och elvira var i forum i måndags. vi skulle vara där tills vi skulle åka till träningen började (19.30). efter att ha gått runt med våra big-mama väskor i typ två och en halv timme så blev vi aströtta och gick upp till media markt och satte oss i masagestolarna. sjukt skönt. efter ett tag så gick vi längst ner för att prova klänningar på zara. när jag ska ta upp min telefon så hittar jag den inte. paniken kommer inte förrän vi letat igenom alla möjliga fack och fickor och ringt typ tusen gånger till den. eftersom att jag hade den hängande på ryggen eller vad man säger så kan ju någon antagligen bara ha stuckit ner handen i väskan och plocka upp den. oansvarigt av mej att glömma att stänga facket. trodde doch att jag gjort det eftersom de e typ de sista jag gör innan jag lägger nått i det. så, nu har jar ingen mobil förrän på fredag. vi har beställt ett nytt sim-kort men får fortfarande samma nr. de e skönt. jag får väll stoppa in sim-kortet i nån asgammal telefon.. x) aja, de löser väll sej. vill inte bli på dåligt humör nu innan jul.
btw; julavslutning snart = musikalen uppspelas för hela skolan. men redan imorrn är det premiär. de ska bli kul faktist. måste bara hitta några braller. är ju gangstaah så måste ha ngr baggie. men nu iväg och dricka te och slappa framför tv:n.


bild ett och två ; en assnygg väska enligt mej från dixie ca. 400 :- ligger såklart på önskelistan
bild tre ; en sjal från indiska. vill dock ha en svart men fick ingen bra bild på den så här är den blåa


peace and love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0