-bad day-

shoo,
sticker snart till girtarren men jag ska försöka sammanfatta min dag..

okej dagens händelser.. mina nycklar och mitt lås (?) blev snodda idag :S vi var på mattelektion och gick efter kanske 10 minuter från ett klassrum till ett annat. när lektionen var slut och vi gick till våra skåp märkte jag att jag hade gjömt min nyckel så jag gick tillbaka för att leta. det klassrum com vi hade varit i på slutet kom jag in i men de andra var låst. fast jag kunde ändå kika in i det första klassrummet också. ingen nyckel. när jag kom tillbaka så var mitt lås borta också. jag bah.. what? aja, tänkte jag, nu kan jag i alla fall komma åt mina saker.
jag kollade så att ingenting var snott. som tur var så låg mobilen och busskortet där och jag låste in det i amandas skåp. sen gick hela dagen och ingen nyckel, inget lås. det som skrämmer mej är inte att min skåpnyckel eller lås är borta, det är det att min hemma nyckel(!) och min cyklennyckel hängde också på nyckelknippan. men vi har kommit fram till att det måste vara ågon i klassen som försöker skojja ( OJ vad kul ) så aa, jag får väll ta reda på vem det är imorrn och slå den i magen lr nått (a)
sen fick vi betygen på våra engelskauppgifter idag också. asså jag bara skrattar åt anledningarna som hon hade åt min. så jävla patetisk. hon kan verkligen inte visa mer hur mkt hon hatar mej. aja, bussen går!


A

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha, LINDA, you know what? i hate her! :|

<3

2008-12-04 @ 19:55:09
URL: http://sagaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0