Mobilblogg

Woho, första gången jag bloggar från mobilen. Funkar ju riktigt bra! Dock har jag inte så mycket att skriva... Allt det roliga hände på sommaren kändes det som. Åh.. Skolan asså. Idag fick vi världens svåraste och längsta spanska läxa. Orkar inte! Aja, det är väl bara att leva på, som jag brukar säga... Att blogga från mobilen är lite som att skriva ett aslångt sms. Bara så att ni vet x) Har träning ikväll. Saknar gitarren lite. Den är hos Jennifer efter att vi tänkte ta med den till Coldplay vilket vi inte gjorde p.g.a regn. Men nu ska jag ta en tur med hunden. Puss.

Kommentarer
Postat av: Saga

Cool bild! :D

Svar: Haha, aa okej jag menade efter skolan men det hade ju varit trevligt. Önsketankar var det nog! ;) Kram. :D <3

2009-08-26 @ 21:14:31
URL: http://sagasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0