22 / 8 2009

Gårkvällen var obeskrivlig. Tänker inte ens försöka beskriva den med ord. Kanske senare men nu tänkte jag försöka få er att få en bild en av dom bästa dagarna i mitt liv såg ut. Har tyvärr inga bilder från själva konserten (haha, ah det kanske var det ni ville se), dom har Jennifer som förtillfället är ute med båten men kommer hem ikväll. Lägger ut en video istället. Har valt Fix You av lite olika anledningar. I musikvideon så springer Coldplay ut på en scen och sjunger sista delen och, oj vad jag har gråtit till den videon. Det var helt sjukt att vara "a part of it". Obeskrivligt. Det mesta som hände igår var obeskrivligt. Och vid ungefär exakt 4.31 så filmar dom ner på en kille med randig skjorta. Jag stog precis brevid honom. Dock ser man inte mej tror jag. Men här kommer som sagt bilder från köandet och en video.



Kl: 10.35. Taggandet är lite lågt just på denna bild men tro mej, vi sjöng och hade oss på bussen som åker iväg...



Väl framme...


Här är kön när vi kom. Inte så lång!




Hade Coldplay i öronen hela dagen. Man blir fan aldrig trött på musiken.


Notera att han längst bak e skitsnygg.


Helt magiskt.

Kommentarer
Postat av: Saga

haha, asså fan vad avundsjuk man är! x) <3

2009-08-24 @ 20:40:20
URL: http://sagasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0