every thing is going so wrong, but we're so happy



Hej. Okej, mkt att uppdatera. Vi firade Elvira i Alice pappas lägenhet i vackra Hammarby sjöstad. Mysigt! Vi fick då iden att kanske bo där en vecka. Skulle vara ganska lärorikt och kul! Detta händer i sånna fall kring sista veckan innan skolan drar igång. Ah.. Fan det är ju rätt snart ändå, för att för en gångs skull face the truth. Minnet är ju inte det bästa men... Juste, familjen var och såg Harry Potter. Det var bra tkr jag! Jag, Alice och Jennifer var hos lite nya människor (nya för mej i alla fall) och umgicks då vi sedan för andra natten i rad sov i våran nya lilla stuga. Och igår var flickorna hos mej igen och vi tänkte dra ut och hitta på nått men fastnade framför tv:n med en chips skål i knät och jag hade Alice klängande på mej då hon tyckte filmen var läskig... Aeh... Haha, men Elvira stannade i alla fall kvar och sov över. Så, jag tror att jag fick med det mesta nu! Det sägs ju att medelhavs värmen ska komma. Så vi kanske drar ut med båten några dagar. Segla var en av dom saker som jag ville göra denna sommar så det är najjs. Men ska försöka vrida om dygnet nu.



Puss <3

Kommentarer
Postat av: E M M A

2009-08-03 @ 00:49:27
Postat av: E M M A

SVAR: tack så mkt! ;D



Fin blogg du har

2009-08-03 @ 00:49:41
URL: http://sommarfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0