you left the sweetest taste in my mouth


Väldigt nöjd med mobilen, speciellt kameran!

Japp, nu har jag satt igång med pluggandet. Svenska för tillfället, sedan ska jag ge mej på spanskan tror jag. Vet inte riktigt om jag vågar om jag ska vara ärlig. Svenska uppgiften är, precis som förra året, skriva om ett speciellt ögonblick man varit med om i sommar. Rätt kul nu när jag har något roligt och verkligen speciellt att skriva om. Coldplay starten såklart. Så grymt märktigt. Om texten blir bra kanske jag skriver den här på bloggen. Redovisningen är muntlig men ska nog öva in en text mer eller mindre ändå. Satsar lite på det här. Sitter och lyssnar på "The Hardest Part" med Coldplay medans jag skriver. Och som jag ryser. Varje gång. Vill uppleva allt om och om igen.

Kommentarer
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

svar Jamen eller hur ^^

det börjar bli patetiskt med alla förbud hit och dit...

2009-08-27 @ 21:09:31
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0