hej, det var ett tag sen sist...

Jag har just upplevt känslan som jag väldigt sällan upplever; jag hatar Sverige. I alla fall för tillfället. Jag brukar annars tycka väldigt bra om Sverige (älskar svenne-killar också) men nej. Nu när jag har varit i Souiga på Kreta en hel underbar vecka med Saga och Hedda kan jag inte säga det utan att ljuga. Fan vad kul det har varit. Jag orkar inte ens skriva ner alla underbara/sjukt roliga/oväntade saker som vi varit med om, men det har i alla fall varit en grym vecka (som kändes skitkort). Vi funderar allvarligt talat på att sticka ner igen i augusti. Så kära blev vi i stället och speciellt människorna! Alla är ju så sjukt trevliga, och det skadade ju inte att vi var tre blondiner från Sverige. Vi var helt klart, hur skrytigt det än låter, mittpunkten på det största beach-partyt jag nånsin vart på. Kring 500 pers. Najjs. Bilderna är väl inte dom roligaste/bästa men vi pallade inte riktigt ha med oss kameran vart vi än gick, så vi hade två "foto-eftermiddagar". Bilder kommer i nästa inlägg, nu ska jag hem träffa Alice och Jennifer. <3

Kommentarer
Postat av: hedda

Jag hatar Sverige!

2009-07-22 @ 11:48:09
URL: http://happyness.blogg.se/
Postat av: Saga

jag meeed! Fuck you sweden!

2009-07-22 @ 15:07:58
URL: http://sagasbilder.blogg.se.
Postat av: Anonym

ähm.. jaja, ja gillar sverige men jag har saknar er alla ASMYCKET. <3

2009-07-22 @ 17:09:54
Postat av: Diana

japp, glömde då skriva namn på det där ^^)

2009-07-22 @ 17:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0