en svensk, regnig sommardag...

Idag har jag:
- sovit allt för länge
- inte gjort någonting
- sprungit
- lyssnat på musik

- suttit alldeles för mycket här

Woho, happy days. Aja, det var väl bra att jag kom ut och sprang i alla fall så att jag kan sova inatt. Tror att jag ska till Martin ikväll. Träffade Diana igår förresten. Kul att få träffa henne efter typ 4 veckor. Men oj, nu åker hon till Italien i en månad! Fan vad avundsjuk jag är! Jag vill bara åka iväg till nått varmt ställe. Skulle kunna åka idag. Nu. Men nej livet är inte så enkelt. Har lånat första Twilight boken på engelska så jag får väl sitta i soffan med en tekopp och läsa. Inte helt fel det heller iförsig.
Men ska äta lite nu, här har ni en av så många gryma låtar från Lars Winnerbäck: Solen i ögonen (som jag kan typ helt utantill efter att ha lyssnat x antal ggr. Har självklart lärt mej den på gitarr också.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0