i got soul but i'm not a soldier



Har lärt mej att älska live klipp. Det är ju sällan de bästa variationerna av låten men shit, stämmningen.
The Killers - All This Things That I've Done

Idag skulle jag, Alice och Jennifer firat Elvira i Alice pappas lägenhet. Men det hade Elviras syskon också tänkt att göra så vi fick stå över, vi kör nog på torsdag istället. Men jag, Alice och Jennifer tänkte hitta på nått ikväll i alla fall, fast det blir väl inte så storslaget bara lite mys och kanske laga en god middag. Inte helt fel det heller. Har fått Twilight på engelska. Det man inte fattar är alla extrema och många adjektiven. Alltid minst 3 ord som beskriver stället, personen eller saken. Men annars är det rätt kul att läsa den på orginalspråket. Men nu fick jag ont i halsen. Och nu kom spöregnet. Mm. Ska nog ta en kopp te och läsa lite. Eller så fastnar jag vid OC. Inte helt fel det heller. Vi får se!



Hörs <3

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Haha tack ska du ha ! :] Dock kommer jag inte ihåg hur hon i Linas kvällsbok låter..^^,

2009-07-29 @ 21:34:45
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: jennifer

Astrid. Lite update tack :) puss ses ikväll

2009-08-01 @ 16:46:29
URL: http://jnf.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha märkte du hur jag började med Astrid. Helt omedvetet. Då vet man att de är ngt problem. xD

2009-08-01 @ 16:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0