min förflutna (?) vecka


Där fick ni lite bilder från Hälsingland där jag var halva förra veckan (vi åkte sen ner till Dalarna). Jaa.. Vad ska jag säga, skog är väl ett av de ord jag skulle beskriva min vecka med. Och nej, den sista bilden är inte från 1800-talet. Men jag gillar den på nått sett. Rätt skönt att vara borta i en annan miljö ett tag. Uppvilande. 
Idag har jag packat, cyklat till Orminge, gått på Friskis med mamma, Alice och Helena, cyklat hem... Och aa, typ packat lite mer. För att flika in med något lite spontant så har jag sprungit 2 ggr den här veckan. Första gången 3,5 km utan att stanna en enda gång + av misstag sprungit upp och ner för en backe 4 ggr. Aehh... Ska träffa Jennifer och Alice ikväll. Shit vad jag har sankat dom. Och nu åker jag bort igen. Aja, nu har jag i alla fall Saga och Hedda med mej. Men nu ska jag äta en bit.


Kram <3

Kommentarer
Postat av: pelle

wow, fina bilder. speciellt den på spisen!

2009-07-14 @ 13:29:19
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0