varmt.


Idag har det varit ännu en underbar dag. Flickorna, som består av Elvira, Alice och Jennifer, drog iväg med mej till utkiksberget med tårta och presenter. Haha, först lurade dom mej att det var potatis och purjolökssoppa i den enorma syltburken (där tårtan låg). Jag ville ju inte värka otacksam så jag jublade ändå "Åh va mysigt!". Vi gick sedan och badade eftersom att värmen tog död på oss. Sommar asså. Kameran var tyvärr inte medvärkande men här över ser ni de underbara presenter jag fick + min outfit idag.

Tack tjerer,
jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack så mycket!



din blogg var mycket finare :)

2009-07-04 @ 18:32:12
URL: http://withyourfavourite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0