vi är dom som du hatar en söndag på dan


Jag är inte på mitt bästa humör. Har lite olika anledningar, men jag tror att jag bara skulle behöva komma iväg och göra någonting. Idag har Saga hängt med mej till stan för att hämta mitt Thomas Sabo armband + en peace berlock. Superfint. Saga är nu på bio, Alice och Jennifer är på Jennifers landställe, Hedda är ute med båten och Diana är i Italien. Elvira får jag inte tag i, men jag skulle gissa att hon är med Martin. Föräldrarna är på 50-års fest och brorsan är ute med hunden för tillfället, han kommer iförsig hem snart men han ska dra iväg till en kompis sen tror jag. Hm. Hello lonliness. Men men, som jag alltid tänker, det är bara att leva på, det kommer alltid bättre stunder.

Kommentarer
Postat av: Saga

fina bilder, från fina stunder! :D <3

2009-07-29 @ 12:22:01
URL: http://sagasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0