ett gott skratt förlänger livet..

Ehm.. Ah.. Jag har inga ord..



Idag har jag skrattat vääldigt mycket.. Men om man skrattar mycket så blir man lite deppig efteråt. Men sen kommer det något annat kul att skratta av sig på! Aeh.. Det jag skrattade åt var dels ett asroligt missförstånd som uppstod i Knoge-leken (läs hur man leker den på Heddas blogg). Jag kan inte förklara vad som hände för det kommer låta så tråkigt då men det var så sjuuukt kul. Jag också varit i forum men Elvira och Jennifer, då det också har blivit lite roliga missförstånd.. Vi snackade om det idag, vad som är kul.. Asså vad det är man egentligen skrattar åt. Och vi kom fram till att det var när man säger fel ord! Fett tråkigt egetligen men så kul när det väl händer. Nu är dom ( Elvira och Jennifer ) här och vi övar in oss lite till Alice dop. Det går väl sådär.. Jennifer sitter och är asnöjd för hon precis har tagit ut första ackordet på "Hey There Delila" och Elvira sitter och läser... Men nu ska jag dra igång dom!


Bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0