panik


I give you...
The White Stripes - Seven Nation Army

Somnade 04.30 igårkväll. ÅH! Helt själv låg jag uppe i flera timmar och väntade på att sömnen skulle komma, men nej! Ska till Anna ikväll, mys mys! Men har, som rubriken lyder, panik eftersom att jag har absolut ingenting att ge. Och jag har absolut ingen aning vadjag skulle köpa om jag fick chansen. Saga är i Italien och Hedda jobbar så alternativet att ge nogonting tillsammans med någon av dom är totalkörd. Sen har vi ju Diana men hon och Anna är ju skittajta *lägger långfingret ovanpå pekfingret vilket betyder just skittajta* så hon skan inte ge nått ikväll utan vänta lite och (säkert) ge nått skitstort nån annan gång. Åh!! Vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fuck you! det är min favvis! xD love the song...

2009-05-27 @ 19:20:34
Postat av: Hedda

2009-05-27 @ 19:21:09
URL: http://happyness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0