plugg


En "gammal" bild från Grillkvällen den 1/5. Mys!

Okej, ni har väl redan listat ut att det kmr bli ett ointresant inlägg.. Hatar att läsa inlägg om plugg. Så, jag ska inte alls skriva om hur jag egentligen inte har tid med detta inlägg utan egentligen måste plugga. Jag har ett nytt musiktips. Bright Eyes. Najjs o lyssna på. Jag fick deras album för, jag tror att det var två år sen av brorsan. Som med alla album jag får av honom så förstod jag mej verkligen inte på dom först, men tog nu fram skivan i sommras och lyssnade mer och mer. Jag började också gilla dom mer och mer. Så, ett tips: lyssna! Och ge dom en chans. Japp, det var väl allt för mej.




Seeyah!

Kommentarer
Postat av: Emma Smith

Aaw tack! =)

2009-05-12 @ 17:41:55
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0