positiv


... vill jag bli! Jag är i för sig en skitpositiv människa när det gäller vissa saker men absolut inte allt. Som idag, på matchen i spöregn och typ minusgrader. De e inte jättelätt att hålla humöret uppe. Men så kommer Amanda (Stahre), alltid lika glad hela tiden. Fan vad jag ser upp till dej Amanda, du får en alltid på bra humör! <3 Jag vill vara som henne. Jag sööög första halvlek och fick... inte skäll men lite "tips" av tränaren. Och så körde jag fullt ut andra. Kändes skitbra. Skämdes sedan över min insats i första halvlek. Tack tränare och Amanda.
Här ovanför ser ni min bildläxa. Hitta en reklambild var uppgiften och sen skriva ner svaren på i princip samma frågor om och om igen. Men snart sätts ju betygen så det gäller att va med nu sista! Men ha det skitbra nu, och var mer positiva, det uppskattas av alla.


Kramar <3


Kommentarer
Postat av: hannah

hur gick det då? vann vi? x)

2009-05-29 @ 13:49:25
Postat av: Astrid

om jag inte skriver nått om det så är dt ganska ointresant.. x)

2009-05-31 @ 21:54:01
URL: http://astridd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0