nothing ever happens

Lite bilder från filmen Ondskan. Sorry för den sista... Han är skitsnygg btw.

Jag läste precis ett inlägg på en blogg. I won't tell you with one! Men där stod det i alla fall väldigt vettiga saker. Exakt så som jag tänker just nu. Aa det var kanske lite onödigt att skriva nu när nu inte får veta vilken blogg men jag ville bara säga tack! <3
Den såkallade festen på Myrsjö igårkväll var... Skitkul! Förväntningarna var så låga som dom kunde va men så sa vi det perfekta ordspråket "man har så kul man själv vill ha det". Och jag vet inte om dom andra hade kul men jag (och Hedda tror jag, och resten av klassen för den delen) hade skitkul. Dansade som galningar! Bilder kommer ni nog snart få se på Amandas blogg. Just nu sitter jag och äter min efterlängtade Ben&Jerrys Cookie Dough. Asnajjs! Har träning ikväll så det jämnar väl ut sej. ;) Jag har precis insätt att mitt Word inte funkar. CP. Hur ska jag nu skriva hela aslånga engelska projektet? Ah. Aja, nu väntar en härlig helg framför. Sjukt härligt!


Kram <3

Kommentarer
Postat av: Hedda

Om någon undrar så var det jag som sa det där "Man har så kul man själv vill ha det!" :D Sen måste jag säga att det var skitkul på festen även om det var lite folk! Vi ägde Astrid!<3

2009-05-20 @ 18:09:12
URL: http://happyness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0