så kan det gå, jaa



Dom här två tjejerna spenderade jag natten med. Sov gjorde vi väl inte så mycket nej... Inte på natten i alla fall, sen sov vi iförsej bort hela dagen då jag vaknar av att Diana säger: "nu är klockan kvart i tre". Mmm, skönt. Det var bara upp och duscha, äta frukost och fixa sig och sen bar det iväg till kusinerna för att äta middag. Middag ca 2 timmar efter frukosten. Det var nog rekord tror jag. Men roligt vare i alla fall! Innan vi åkte till Hedda igårkväll så var vi hos Saga och åt grillat. Saga som nu är i Italien och har det skönt till tusen. Väldigt avundsjuk. Nu sitter jag och försöker printa ner lite rader på engelska projektet samtidigt som det är nån utländsl kille som addat mej på facebook och nu stalkar mej och säger att han älskar mej och att han vill ha mitt nr. Ganska kul att driva med faktiskt. Nej vad dum jag är... Äh. Även om jag somnade fem-halv sex i natt så ska jag ändå försöka vända tbx dygnet. Dom två extra dagarna helg behövs verkligen!

Kommentarer
Postat av: Saga

Haha har du fått en stalker? :D <3

2009-05-30 @ 12:59:19
URL: http://sagasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0