små minnen


Bevis på att Barbro (katten) tar Lotus

Kulturkvällen gick ju ganska bra trots all nervositet. När man väl satt där uppe så vare ungefär likadant som det hade vart på genrepet. Glad att jag gjorde det! Idag har jag varit i kyrkan. En kille blev döpt.. Lite kul att se! Och Alice dop har vi ju imorrn. Najjs najjs. Jag och mamma har varit i forum en snabbis för att byta klänningen till en storlek större, men den finns såklart inte.. Så vi ska åka in till Gamla stan imorrn, tidigt, och byta den där. Har fixat supersöta presenten nu. Är lite avis faktiskt. Jag tror att hon kommer att bli glad. Nu ere grillning som ska ätas och sen spendera kvällen med flickorna.



Ha en bra kväll <3

Kommentarer
Postat av: Saga

Haha, alla var "onervösa" på scenen förutom jag! xD <3

2009-05-09 @ 23:03:43
URL: http://sagasbilder.blogg.se/
Postat av: nellie

tja, hjälp mig att välja klänning? rösta i min blogg! puss :)

2009-05-12 @ 00:11:42
URL: http://newa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0