peace and love, brother



Yes, ikväll blir det hippiefest! Taggad som fan! Skön musik, (förhoppningsvis) en gitarr, vattenpipor, trevligt folk och god mat. Lovley. Har varit på bra humör denna dag. Älskar det verkligen! Det är bara en sån här kväll som fattas sedan har mitt dygn varit nästan perfekt. Okej, en aning överdrivet... En sak sög men det får man tåla. Bara det att den saken kommer att få jobbiga följder nu. Aja, det gick i alla fall bra på spanskaprovet som jag knappt pluggat någonting till. Skönt! Men men, ska gå och sminka mej en aning nu.


Peace&Love, folks (<--lite slang engselska sådär...)!

Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: jo jag måste plugga jag med egentligen :P. Hur har din helg varit hitils? :D

2009-10-03 @ 21:59:22
URL: http://byellen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0