if i ever leave this world alive


Hej. Usch, jag börjar fundera på om jag har för höga förväntningar på gymnasiet... Varför skulle det vara så himla fantastiskt som jag trott? Visst, man kommer kanske med människor med samma intresse och så men vadå, man kanske inte alls trivs. Eller jag vet inte. Jag känner i alla fall, hur konstigt det än låter, att jag ska njuta så mkt jag kan nu i nian. Jag känner att jag har det rätt bra nu. Fast det är såklart grymt skönt med sista året i myrsjö, men jag ska verkligen ta vara på allt bra. Jag ska te.x uppskatta stunderna med mina härliga klasskompisar mer. Men nu ska jag plugga lite mer (okej, nian kan suga ibland också ska ni veta).



Ha're!

Kommentarer
Postat av: Saga

Svar: Haha, tell me about it! LIte smått underbart kanske. ;) <3 kram.

2009-09-01 @ 22:16:13
URL: http://sagasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0