shine on you crazy diamond


Jag ska börja leva som jag gjorde ett tag i sommras. Jag ska börja gå efter det italieska ordspråket Carpe Diem. Fånga Dagen. Ta vara på allt man får och var rädd om dom som verkligen betyder och ta varenda chans man kan få. Livet är för kort för att smälta in.



Jaa och ikväll har man varit i kyrkans hus och umgåtts! Rätt mysigt faktiskt. Under mässan/gudstjänsten spelade dom en välkänd låt. Jag visste dock inte vilken det var så jag bar tvungen att fråga. Pink Floyd visade det sej. Titeln har ni i ribriken.



-Puss-

Kommentarer
Postat av: Agnes

sv: haha, tack! ja gör det! AAaa filmen var väldigt bra:D:D!

puss

2009-09-23 @ 15:28:26
URL: http://agneesh.blogg.se/
Postat av: Saga

Ååå, vilka underbara bilder! :D

Carpe Diem, Astrid det är ju DITT ordspråk! x)



Svar: Tack, haha! :D <3

2009-09-23 @ 21:22:41
URL: http://sagasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0