god this is all there is

Jag längtar till sommaren. Ganska mycket faktiskt.


Regina Spektor - Blue Lips

(älskar början, dock är det dålig kvalité på just detta spår)


Galet vilken huvudverk idag. Har aldrig vart med om liknande tror jag. Det började kring 02.00 och fortsatte till 06.00 då jag äntligen lyckades somna i en väldigt icke-djup sömn i två timmar (vaknade dock många gånger under den korta sömnen då jag saknade täcke och frös som en isbit). Klockan 08.00 vaknade jag nämligen och det gjorde de andra också. MEN, förutom den extrema verken hade jag väldigt kul igårkväll. Längesedan man bara släppte loss med en massa sköna människor. Det blev verkligen lyckat! Tack för allt Moa, du är en riktig pärla. Jag har en massa härliga bilder från gårdagen, jag lovar att ladda upp dom innom snar framtid. Nu måste jag p-l-u-g-g-a.

Kommentarer
Postat av: jennifer

Åh, vilka härliga bilder!

Ja fan vad kul det var igår... (inatt) Nu väntar vi spänt på bilderna!

Puss

2010-02-21 @ 13:51:20
URL: http://jnf.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fan va mysigt det ser ut

2010-03-13 @ 15:33:14
URL: http://sofiasoderman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0