i got sunshine in a bag

Nice 2009


Jag tittar ut genom förstret och ser hur det töar. Tö är ju i alla fall bättre än regn men jag skulle nog säga att jag häldre går runt i vit, luftig snö än tungt snöregn. Fast, det kanske är våren som är på gång. Packar just nu till resan upp till Dalarna imorrn. Tre skiddagar och en väldi massa mys. Min kärlek Alice följer med och vi har målat upp bilder av oss med en varm kopp choklad i handen framför tv:n. Ser fram emot det trots att jag är väldigt trött på vintern nu. Plugg tas också med, men jag ska inte utarbeta mig. Njua av lovet är vad jag ska göra i första hand.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Men tack så jättemycket!! :) Vilka fina bilder du lagt upp förresten! Hur är Nice? Ha en bra kväll!

2010-02-27 @ 23:17:59
URL: http://caminandoporlavida.blogg.se/
Postat av: Saga

Låter mysigt! =) Ha ett bra lov tjejor! <3

2010-02-28 @ 22:33:49
URL: http://sagasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0