insperation tack

Johnossi - Man Must Dance

 

Nationella proven måste förberedas, engelskaläxan måste skrivas, spanskaglosorna måste tränas på och gitarrläxan måste sitta tills imorrn. Det är inte riktigt lika hemskt som det kanske låter men allt ligger och gnager ändå. Och så har vi detta eländiga gymnasieval som vi inte för glömma. Just nu är det ett tredjeval som måste bestämmas. Jag kommer antagligen komma in på mitt förstahandsval *peppar-peppar-ta-i-trä*, men grejjen är att mitt andrahandsval har högre intagningspoäng än mitt första (kalla mig dum i huvet om du vill) så what if jag inte kommer in på nått av dom? Då kommer jag få bo på gatan resten av mitt liv. Slutsatsen är alltså att jag måste välja ett tredjehandsval om jag inte vill riskera att förstöra mitt liv... För mycket press. Och istället sitter jag här med en påslagen tv, Lars Winnerbäck i högtalarna och på datorn visas ackorden. Good job.


Kommentarer
Postat av: Nevelia

Vad har du sökt? :)

2010-02-02 @ 18:12:51
URL: http://nevelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0