sjärnorna lyser väl lika klart i din del av stan?

Någon som har min "Look"-parfym hos sig? Jag skulle gissa på Alice eller någon jag sovit hos nyss...


För första gången gick det hyfsat bra på träslöjden. Förutom att jag inte gjort allting rakt och att jag bröt av en skruv... Men annars så. Jag är nog världens sämsta person på träslöjd. Men, man kan inte va bra på allt! (höhö...) Min eftermiddag idag gick från att vara väldigt lungt till ganska hektisk. Av nödskäl fick jag kasta mig ut till bussen efter att jag fått ett bråskande samtal. Inte jätteallvarligt men surt. Men, shit happens och det är smällar man får ta här i livet. Jag ser i alla fall fram emot helgen väldans mycket och hoppas verkligen att Moa blir frisk. Nu ska jag ta en kopp varm choklad och sätta mig vid några OC-avsnitt.


Med Kärlek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0