att motorbromsa och döda vinkeln

Såhär kul hade vi i måndags. Amanda trogen fotograf.


Jah! Nu har jag suttit i ett litet rum med 25 pers. i tre timmar fått lite förberedelser inför att börja övningsköra. Lite spänd, nervös men också sjukt taggad! Gud så roligt men också snorsvårt. Kluven som ni märker. Men det är ju ett tag kvar tills själva uppkörningen. Två år rättare sagt. Men övningsköra kan jag snart få göra. Kul!
Och imorrn vankas det födelsedag. Yes, jag fyller nu äntligen 16 år och det känns underbart. Jag har varit 15 så länge nu att jag inte tycker att det känns som en ålder. 16 är verkligen en siffra och det låter mycket häftigare än 15. Och fint väder ska det också bli tydligen! Såklart. Det är alltid fint väder på min födelsedag *peppar peppar ta i trä*.

Kommentarer
Postat av: Saga

Lycka till med körningen! :D <3

2010-06-15 @ 23:02:31
URL: http://sagasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0