look at the stars, look how they shine for you

 

Om någon skulle vilja göra mig riktigt lycklig just nu så skulle den få:

 

1. Trolla bort den här jävla förkylningen

2. Ta mig till Gröna Lund (och jag ska hinna vara där tills 19.45)

3. Betala mitt inträde till Mando Diao

 

Är det för mycket begärt?! Kanske... Men jag går faktiskt runt och har lite ångest för att jag, just denna dag, som jag planerat att åka in till Grönan och se grabbarna så fort jag såg postern, skulle bli sjuk. Livet är hårt ibland. Men nej, nu får jag ta och ge mig. Idag har det varit grymt med sommar och jag har nästan bara varit utomhus, ständigt med musik omkring mig, på långpromenader med hunden. Kom nyss hem från en då jag vandrade ner till vattnet och låt och bara njöt medans alla olika sorters båtar åkte förbi. Så, livet kanske inte är så hemsk, p.g.a. sommarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0