mellanlandning i nacka

[SJUKT FÖRSENAT INLÄGG MED VA FAN, VI "Sparar och publicerar" ÄNDÅ]

Jag har tydligen inte förklarat varför jag inte skrivit på några dagar. Jag, Jennifer och Moa tog en tur till Utö med stora camping-ryggsäckar på ryggarna för att just campa från tisdag till torsdag. Och oj så bra vi har haft det. Helt perfekt väder (dock ser jag ut som en kräfta nu...), gångavstånd till allt, max en mygga i tältet, gott om plats, härliga uteserveringar och riktig sommarkänsla. Underbart. En perfekt "start" på sommaren. Men nu är jag som sagt bara på mellanlandning här i kummelnäs. Imorrn bär det nämligen iväg till Filippas landställe med lite härliga människor. Där ska det firas midsommar. Sedan har jag bara lördag eftermiddag och söndag på mig här hemma, för sedan bär det iväg till underbara Torquay, England i tre, hela veckor. Jag är så galet taggad. Åh vad allt känns bra nu. En smula tajt med tid bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0