oh how i love to be around


På min "att göra-lista" idag av dagen som är kvar:

- Gå ut med Lotus [chek]
- Ta hand om Benjii/Benjamin * [chek]
- Pumpa cykeldäck
- Städa rummet
- Laga örhänge
- Gå på övningskörskurs (vuxenpoäng)

* Benjii (egentligen döpt till Benjamin) är min nya syssälsättning och bästa kompis måste jag nog säga. Jag fick honom igår av Hedda och Emil. Vi var ett gäng på 9 pers. som satte oss och käkade en riktigt god middag på Långa Raden i kvällssol och somrig miljö.
Benjii är en  tomatplanta.
Jag fick också mycket fint och användbart av Amanda. Jag har redan lagt fram det på bordet. Det var lite sommarkänsla över allt där med.
Så tack guys, ni är för fina!

Kommentarer
Postat av: Elvira

taack astrid, blir så glad att få bra kritik av fotokungen herself xD <3

2010-06-15 @ 20:06:40
URL: http://third.blogg.se/
Postat av: CJ

Cute!

2010-08-06 @ 20:44:37
URL: http://cjsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0