studentmössor och sprutande öl



Här står vi och väntar på studenten...


... i ett hav av andra skyltar och familjer


Men tillslut kom han, och såg hur glad ut som helst! (förståligt...)



Kramkalas



Och det börjades lassa på med tonvis med öl



...som de inte långt efter började spruta på varandra




Och jag som var svintrött den dagen blev hur taggad som helst när jag såg alla glada ungdomar på flaken med dunkande musik och studentmössor. Tre timmar efter kom han hem och då hade det ramlat in lite gäster från alla håll i Sverige. Det hölls tal och bjöds på god mat. Vid tio stack han iväg på sista slutskivan. Han kom hem klockan sex. Då hade han varit uppe i 23 timmar och druckit skumpa i princip hela tiden.
Verkar svinkrävande men sååå värt. Jag längtar.
Han har fortfarande inte vaknat och jag sitter och väntar på att han ska öppna alla paket som ligger utspridda.
Men ett stort grattis åter igen. Nu kan du leva livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0