a bit confused

Bilder från Amanda



Jag går fortfarande och smälter avslutet faktiskt. Långvarig som jag visar mig vara. Gud vad jag känner mig kluven. När jag ser Amandas album på facebook som hon döpt till "The End" med bilder från den sista tiden med min fantastiska dåvarande klass, lyssnar på våra låtar och tänker tillbaka på hur kul vi faktiskt har haft det och vilken tur vi hade som hamnade i en sån bra klass så är det klart att jag blir ställd och sorgsen när jag försöker förstå att jag inte kommer spendera varje dag med dessa människor igen. Såklart.
Men. Jag tror också att jag är redo för att börja en ny fas i livet. Jag har haft jäkligt kul och nu är klar med Myrsjöskolan. That's it. Jag känner att jag fått så mycket bra utifrån detta och tar med mig det, men jag tror inte att jag skulle kunna få ut så mycket mer. Så. Förlåt för ännu ett depp/avslutnings-inlägg, men jag och en kompis (som tog studenten idag) snackade lite om detta och jag fick lite ordning på mina känslor.
Jag tror att jag väntar tills imorrn och gratta min älskade bror som också tog studenten idag. Då får ni bilder också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0