forget me tonight


Åh födelsedagar är för bra. Har gått runt med lite lyckorus i kroppen hela dagen. Det började redan igårkväll faktiskt. Gick och la mig vid halv två, men när jag märkte att jag var alldeles för pigg och pirrig (sådär man är när man är liten ni vet?) så smög jag upp i mörkret, tog ett glas vatten och satte mig i morgonrock på verandan och lyssnade på fågelkvitter. Det sprang igenom en massa tankar i huvudet också. Dagen efter vaknade jag klockan 6 (?!?) och kände mig pigg. Dock somnade jag faktiskt om efter ett tag och blev väckt av sång, frukost och paket halv nio ungefär. Öppnade paket (där det befann sig en säng, ipodhögtalare, två awesome skivor, pengar och ett skissblock med riktiga pennor till) och när familjen stuckit till jobb så tog jag en lugn morgon i solskenet. Musik och lyxfrukost. När klockan började bli två stack jag, Saga och Hedda in till Djurgården med en glass. Agnes och Cornelia anslöt sig också. Och jag fick mina älskade solglajjor av Saga, tusen tack.
Kvällen spenderades här hemma med härlig släkt och vänner. Mycket skratt och god mat.

Jag är 16 och livet är rätt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0