and i'm thankful of the love these rocks have allways given

Ja, jag blundar och pratar...


 


Jag är ledsen men nu måste jag bara skicka iväg en liten hälsning till min kompis Alice.
Alice, jag vet inte om du läser min blogg. Om du gör det så har jag, helt random och spontant skapat en liten spellista till dig på Soptify. Det började med Spotify föreslog en artist och när jag lyssnade på den populäraste låten tänkte jag direkt på dig. Jag skapade då en lista och den gick snabbt att fylla. Lägger ut den här på bloggen så att du kan ta den. Om du inte läser min blogg får jag väl skicka den på annat sätt. Ni andra får självklart också ta en titt på listan, då får ni en inblick av hur jag uppfattar Alice i musik.

HÄR ÄR LISTAN TILL DIG! KLICKA PÅ DET HÄR!

På torsdag sticker vi till Göteborg, jag och Alice. Vi ska ha kick-ass-kul.

Kommentarer
Postat av: Saga

Ni MÅSTE ha kick-ass-kul! x) <3

2010-03-25 @ 08:29:00
URL: http://sagasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0