kom tillbaks, hela världen var så underbar

Bilder från sommarn. Hej bränna.

 

Kul. Vattnet hos oss har nu frusigt. Jag har ikväll åkt till mina kusiners place och tagit mig en dusch (njöt till fullo) men det kommer hit lite rörmokesnubbar hit imorrn så jag hoppas att dom kan göra nått åt saken. Hörde lite nostalgi på radion på vägen hem och fick feta sommarkänslan! Nu är den inte lika stark som när jag hörde bl.a. Justin Timberlake men den finns alltid där. Två månader. Det går det går, men det går segt. Dag för dag. Snart så, snart så sitter jag där på stranden med härligt sällskap och njuter av en varm sommarkväll. Snart så.


Kommentarer
Postat av: Saga

sommaren kommer, eller hoppas jag i alla fall! =) <3

2010-03-18 @ 18:38:01
URL: http://sagasbilder.blogg.se/
Postat av: jennifer

Åh, älskar låten i rubriken. <3

2010-03-19 @ 08:56:00
URL: http://jnf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0