låtsas som att det regnar

         


Jag blir verkligen sugen på att sticka iväg och volontärarbeta när jag blir lite äldre när jag läser om hjälporganisationen Läkare Utan Gränser. Lite naivt och tro att jag ska plugga till läkare i 6 år bara för att få åka iväg en gång och sedan inget mer men nu tänker jag mig mer att kanske jobba på ett barnhem och få gratis boende och mat. Det är nog en upplevelse för livet skulle jag tro. Jag snackade med en tjej ifrån linjen jag sökt till - SP - Internationell - som gick sista året nu och hon skulle iväg efter studenten. Låter hur häftigt som helst, men ingen dans på rosor. Jag har föresten bestämt bågar nu, tror jag. De blir inte samma som Emil, men liknande. Sorry. Jag ska nu ta en till kopp te, efter att redan hällt i mig ungefär 4 stycken. Gillar't!


Kommentarer
Postat av: Saga

låter spännande! =D <3

2010-03-16 @ 20:24:55
URL: http://sagasbilder.blogg.se/
Postat av: thresnilsson

sv: tack så mycket :D:D klänningen är från stylebystars.se :)

2010-03-16 @ 21:44:00
URL: http://thresnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0